Máte už po krk chození do práce a raději byste vydělávali z doma? Není to zas tak špatný nápad, zvláště pokud umíte alespoň trochu dobře psát.
I psaním se dá vydělat
Vstávat brzo rána, dát se v koupelně alespoň trochu do normálu a vyrazit hned poté do práce. Takhle žije většina lidí nejen u nás, ale v podstatě na celé planetě. Není to vyloženě špatný život, ale ani to není nic, po čem by asi kdokoliv normální toužil. Daleko lepší jsou víkendy, kdy si můžete přispat do desáté a nic vás nehoní. Ideální by bylo, kdyby byl víkend každý den. Ale jak toho docílit? Odpověď je jednoduchá, nijak. Pokud nechcete umřít hlady, pracovat musíte. Ale je pravda, že kvůli vydělávání peněz není vyloženě nutné někam chodit, zvláště pak denně.
Existuje celá řada způsobů, jak na celosvětové síti přijít k nějakým penězům. Například v případě, že umíte psát, můžete zkusit copywriting https://www.seolight.cz/copywriting. Pod tímto anglickým a trochu tajemným názvem se ukrývá psaní normální textů, popisků do internetových obchodů, případně výroba PR článků. Nutno dodat, že než se začnete živit tímto způsobem opravdu dobře, uteče trochu vody, takže je dobré si zařídit i další příjmy, třeba vlastní blog.
Blogování vynáší
I když se říká, že videa zničila blogy, není to vůbec pravda. Naopak, toto psaném médium zažívá svou renesance, a to už snad v pořadí druhou. Stále existuje obrovské množství lidí, kteří raději čerpají informace z psaného textu, než z videí. A přesně na takové lidi můžete svůj blog zacílit. Piště o čem chcete – o cvičení, vaření, cestování. Záleží na vás, ale pokud chcete blogem vydělávat, budete muset nalákat hodně lidí a to asi pomocí nepříliš lákavých témat nezvládnete. Je tak jen na vás, o čem budete svým čtenářům vyprávět.
Je to hned hotové
Co se týče výroby blogu, tady se můžete trochu zaseknout, zvláště nemáte-li s výrobou stránek pražádné zkušenosti. Není to ale žádná hrůza a nepotřebujete k tomu, krom vhodného programu, prakticky vůbec nic. Jen trochu píle, fantazie a máte to. Nemusí se jednat o kdovíjak skvostné stránky. Pamatujte si, že u blogu hraje prim obsah a na ten se soustřeďte především, jinak moc nevyděláte.