Nově vzniklé weby se musí velmi často potýkat s nízkou návštěvností a zároveň jejich majitelé nemají dostatečný finanční rozpočet na online marketing a placenou reklamu. Jenže jsou tomu právě platící zákazníci, kteří generují zisk a pomáhají firmě růst. Bez nich je pomalu ale jistě každé podnikání odsouzeno k zániku. Jak tedy tento problém vyřešit? Nové zákazníky vám pomůže přivést SEO nebo placená PPC reklama.
SEO aneb optimalizace pro vyhledávače, která má smysl
Algoritmus internetových vyhledávačů příliš nepřeje nově vzniklým webům. Spíše upřednostňuje ty, které už mají určitou historii a konstantní počet návštěvníků. Je tak pochopitelné, že nové weby s největší pravděpodobností nenajdete mezi prvními odkazy při vyhledávání. Naopak je najdete až na posledních stranách, kam uživatelé internetu jen málokdy zavítají. A právě tento problém dokáže řešit SEO (Search Engine Optimization = optimalizace pro vyhledávače). Jedná se o komplexní postup, který zahrnuje optimalizaci samotné webové stránky, tak aby byla více čitelná a pro uživatele přívětivější. Práci s klíčovými slovy, které by mohla přivést konkrétní uživatele internetu na vaši webovou stránku a nakonec podpůrné PR články. Jak na SEO optimalizaci? O kompletní SEO https://www.ppcprofits.cz/seo-vs-ppc se vám postará některá z firem, kterých v České republice působí nespočet. V případě SEO se účinky dostavují postupně, na to je potřeba se připravit. Doporučená doba je kolem 5 měsíců.
Výhodná PPC reklama
Chcete vidět výsledky okamžitě? Tak v takovém případě se vyplatí vsadit na PPC reklamu, která je cenově velmi výhodná. Inzerent totiž nemusí platit za samotné umístění reklamy na web. Naopak to je pro něj zcela zdarma. Platí až za jednotlivé prokliky na daný odkaz. Poměrně snadno si tedy může sám korigovat konečnou cenu reklamního obsahu.